پرسپولیس زلزله

محمد پنجعلي اظهار داشت: بايد در كادر فني پرسپوليس تغييراتي ايجاد شود و خيلي شفاف اعلام كنند كه يحيي گل محمدي سرمربي است و مطمئن باشند كه نتيجه مي گيرد، ژوزه به عنوان مدير فني فعاليت كند و همه اختيارات را به گل محمدي بدهند، نمي دانم چطوري است اما اگر پرسپوليس مربي هم نداشت، الان در جدول شرايط بهتري داشت.


تقصير رويانيان است كه اجازه مي دهد يك خارجي به اسطوره هاي ما توهين كند

وي افزود: نمي دانم چرا با ژوزه قطع همكاري نمي كنند، شايد به خاطر قرارداد تركمنچايي است كه رويانيان با اين مربي خارجي بسته است، البته من هم شنيده ام كه قراردادش شبيه تركمنچاي است اما دليلي ندارد با او ادامه دهند چون ژوزه نشان داده كه نمي تواند در پرسپوليس كار كند، در اين وضعيت پرسپوليس نياز به شوك دارد.

پنجعلی در ادامه گفت: اگر با همين روند ادامه بدهند، هيچ اميدي به نتيجه گيري پرسپوليس نيست و زمان را هم از دست مي دهند و براي تغييرات خيلي دير مي شود چون فاصله امتيازات پرسپوليس با تيم هاي بالاتر خيلي زياد مي شود.

وي افزود: يحيي گل محمدي مربي جواني است و مي شود به او اعتماد كرد ، مگر به ژوزه كه اعتماد كردند، چه اتفاقي افتاد؟ گل محمدي در صباي قم خوب كار كرد و نتيجه هم گرفت، او بازيكن ملي بوده و مردم هم دوستش دارند و به فرهنگ ما هم آشنا است.

كاپيتان سابق پرسپوليس اظهار داشت:‌رويانيان به يك غريبه كه فرهنگ ما، فوتبال ايران و پرسپوليس را نمي شناخت، اعتماد كرد و هدايت پرسپوليس را به او داد، رويانيان به چه چيز ژوزه اعتماد كرد، اگر اينقدر عاشق خارجي ها هستند، مدير خارجي هم بياورند، نمي فهمم چرا اين قدر خارجي ها را دوست دارند اما به ايراني ها اعتماد نمي كنند.

پنجعلی تصریح کرد: علي كريمي با باشگاه قرارداد دارد و برخوردي كه با او شد، غير حرفه اي بود مربي حق دارد او را نخواهد اما حق ندارد اسطوره فوتبال ما را تخريب كند، ژوزه چكاره است كه به علي كريمي بگويد خداحافظي كن و با يك بازيكن بزرگ ما چنين رفتاری داشته باشد؟ امثال علي  كريمي و علي دايي باعث شادي دل مردم شده اند و بايد احترام آن ها حفظ شود.

وی بیان داشت: در ماجراي توهين ژوزه به علي كريم، شخص رويانيان مقصر است چرا كه به عنوان مدير عامل باشگاه نبايد اجازه بدهد يك خارجي با فوتباليست محبوب مردم ما چنين برخورد كند، ژوزه چهار روز است به پرسپوليس آمده و پولش را گرفته و نتيجه هم نگرفته اما با اين وضعيت به بازيكن محبوب ما توهين هم مي كند.

تقصير رويانيان است كه اجازه مي دهد يك خارجي به اسطوره هاي ما توهين كند

پنجعلي در پايان گفت:‌ متأسفانه اعضاي هيئت مديره پرسپوليس سكوت كرده اند و هيچ حرفي نمي زنند و پيگير مشكلات تيم و نتايج ضعيف پرسپوليس نيستند و رويانيان را بازخواست نمي كنند، اعضاي هيئت مديره به اين دليل هستند كه حرف نمي زنند چون خوب مي دانند كه اگر حرفي بزنند، جايي در هيئت مديره پرسپوليس ندارند، پرسپوليس روزهاي بسيار بدي را مي گذارند و رويانيان هم هر كاري دلش مي خواهد انجام مي دهد و به كسي پاسخگو نيست، در اين شرايط تمام اميد هواداران و پيشكسوتان بايد به هيئت مديره باشد اما آنها هم به خاطر حفظ جايگاه و موقعيت خودشان سكوت كرده اند و هيچ حرفي نمي زنند چون مي دانند اگر سكوت نكنند و حرفي بزنند، جايي در هيئت مديره پرسپوليس نخواهند داشت، متأسفم كه عده اي به خاطر منافع خودشان و حفظ جايگاه و موقعيتي كه دارند، با پرسپوليس چنين رفتاري مي كنند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: